| Auteur |
Bericht |
|
Li
|
Berichttitel: Re: De 'Rape EN Scheur' (FANTASIE !) kamer. (+ folder !) Geplaatst: zo aug 16, 2009 9:35 pm |
|
Geregistreerd op: zo dec 24, 2006 4:57 pm Berichten: 1521 Man of Vrouw: Vrouw
|
Ja hoor. Prima. 
|
|
 |
|
 |
|
|
epi thumo
|
Berichttitel: Re: De 'Rape EN Scheur' (FANTASIE !) kamer. (+ folder !) Geplaatst: zo okt 11, 2009 5:42 pm |
|
 |
| 1 ster |
 |
|
|
Geregistreerd op: zo okt 04, 2009 9:21 pm Berichten: 17 Woonplaats: hart van brabant Man of Vrouw: Man
|
|
ik heb de fantasie eigenlijk eerder andersom. Dat ik wordt geraped door 1 of meerdere vrouwen..
Ik ben ooit eens met een vrouw van goed 40 meegegaan in haar cabrio toen ik 18 was. ik heb die week mijn krantenwijkje niet afgemaakt.... Wel een aidstestje gedaan nadien. Maar was echt vet. Die heeft me half om half geraped.
|
|
 |
|
 |
|
Li
|
Berichttitel: Re: De 'Rape EN Scheur' (FANTASIE !) kamer. (+ folder !) Geplaatst: zo okt 11, 2009 7:17 pm |
|
|
Zo kan het uiteraard ook. Niks mis mee toch Het gaat hier vooral om Rape EN Scheur. (Zoals de fototjes laten zien)
|
|
 |
|
 |
|
epi thumo
|
Berichttitel: Re: De 'Rape EN Scheur' (FANTASIE !) kamer. (+ folder !) Geplaatst: zo okt 11, 2009 8:51 pm |
|
 |
| 1 ster |
 |
|
|
Geregistreerd op: zo okt 04, 2009 9:21 pm Berichten: 17 Woonplaats: hart van brabant Man of Vrouw: Man
|
|
..niks mis mee.....en beide voorwaarden aanwezig. kleding in scheuren uiteen en een goeie rape... vraag me af wie het was....wil nog wel eens met de rollen omgedraait. Rijke oudere en rijpere vrouw, flink te grazen nemen. Voila...daar is mijn fantasie. Als het eens echt zou gaan gebeuren...reageer op. hahaha
|
|
 |
|
 |
|
kreeften
|
Berichttitel: Re: De 'Rape EN Scheur' (FANTASIE !) kamer. (+ folder !) Geplaatst: ma feb 01, 2010 6:29 pm |
|
Geregistreerd op: ma feb 01, 2010 6:03 pm Berichten: 5 Man of Vrouw: Man
|
ja geweldig lijk me dat. nog geen ervaringen mee gemaakt wie weet komt dat nog 
_________________ Geen sex voor het huwelijk?, Je koopt toch ook geen auto zonder proefrit?
|
|
 |
|
 |
|
Li
|
Berichttitel: Re: De 'Rape EN Scheur' (FANTASIE !) kamer. (+ folder !) Geplaatst: di feb 02, 2010 1:58 am |
|
|
Als het Rape EN Scheur topic je wat lijkt...... Bekijk 'De Folder' en doe je best op wat er gevraagd wordt. Voor je het weet kan je dan in deze privé kamer meedoen 
|
|
 |
|
 |
|
Drk
|
Berichttitel: Re: De 'Rape EN Scheur' (FANTASIE !) kamer. (+ folder !) Geplaatst: zo feb 07, 2010 8:34 pm |
|
|
Ik kan het je aanraden hoor. 
|
|
 |
|
 |
|
RickStroker
|
Berichttitel: Re: De 'Rape EN Scheur' (FANTASIE !) kamer. (+ folder !) Geplaatst: di aug 24, 2010 12:14 am |
|
Geregistreerd op: ma aug 23, 2010 3:00 pm Berichten: 8 Woonplaats: limburg Man of Vrouw: Man
|
hmm, niet verkeerd... alleen, zo'n foto heb ik nog niet. ik zal eens kijken of ik iets voor je kan doen 
_________________ to flirt or not to flirt?
|
|
 |
|
 |
|
Li
|
Berichttitel: Re: De 'Rape EN Scheur' (FANTASIE !) kamer. (+ folder !) Geplaatst: di aug 24, 2010 7:08 pm |
|
|
Ik ben erg benieuwd. Het topic bevalt je Dan ben ik benieuwd naar je inzending (via pbtje  )
|
|
 |
|
 |
|
Li
|
Berichttitel: Re: De 'Rape EN Scheur' (FANTASIE !) kamer. (+ folder !) Geplaatst: do dec 23, 2010 7:56 pm |
|
|
Even wat nieuwe preview plaatjes bijgevoegd. Als het je interessant lijkt, voldoe aan 'de eis', en meld je aan.
|
|
 |
|
 |
|
Jongeman35jaar
|
Berichttitel: Re: De 'Rape EN Scheur' (FANTASIE !) kamer. (+ folder !) Geplaatst: do nov 10, 2011 1:41 am |
|
|
|
|
Ik vind dit ontzettend geil om bij mezelf te laten uitvoeren door een dominante meid. Me lekker laten vastbinden waarna genadeloos stukje bij beetje mijn kleren worden kapotgescheurt en geknipt om daarna spelenderwijs verkracht te worden door een pittige tante.
Als er dames/meiden zijn die zich geroepen voelen dan hou ik mij aanbevolen!!!
Deze geile fantasie wil ik nu verwezenlijken........
|
|
 |
|
 |
|