| Auteur |
Bericht |
|
missygirl
|
Berichttitel: ben ik nou echt zo sex verslaafd ? Geplaatst: za jan 05, 2008 1:57 am |
|
|
|
de laatste tijd hebben hubbie en ik en probleem ik wil namelijk veel vaker sex dan hij ik wil iedere dag wel terwijl hij aan 1 of 2 keer per week genoeg heeft vind het best frustrerend eigenlijk
|
|
 |
|
 |
|
|
admin
|
Berichttitel: Re: ben ik nou echt zo sex verslaafd ? Geplaatst: za jan 05, 2008 1:58 am |
|
Geregistreerd op: ma nov 27, 2006 12:49 pm Berichten: 567 Man of Vrouw: Man
|
|
Ik wil ook wel elke dag sex maar zou me eigen niet onder de sexverslaafden scharen hoor....
_________________ Om ons forum te helpen klik je af en toe Op deze link
|
|
 |
|
 |
|
sexsurfer
|
Berichttitel: Re: ben ik nou echt zo sex verslaafd ? Geplaatst: za jan 05, 2008 2:17 am |
|
Geregistreerd op: vr jan 26, 2007 7:44 pm Berichten: 373 Man of Vrouw: Man
|
|
Nee, het lijkt mij ook geen verslaving, maar wel lastig dat jullie behoefte in sex verschilt. Hoe gaan jullie daar mee om?
|
|
 |
|
 |
|
summerlovin68
|
Berichttitel: Re: ben ik nou echt zo sex verslaafd ? Geplaatst: vr jan 11, 2008 3:08 pm |
|
 |
| 2 sterren |
 |
|
|
|
|
Hoi Missy,
Ik deel de mening, dat het natuurlijk heel "vervelend" kan zijn, als de behoefte naar sex verschillend bij jullie beiden is. Echter bij een sexverslaving denk ik écht dat sex dan je hele doen en laten overheerst, dus dat je eigenlijk niet normaal kunt functioneren. Ik weet natuurlijk niet hoelang dit al "speelt", maar als het iets is van een kortere periode zou ik - als ik jou was - proberen een "andere" uitlaatklep/bevrediging te vinden. Daarmee bedoel ik ook niet meteen het zoeken nar een "lover on the side", maar een manier, waarvan jij denkt, dat het goed voelt. Ik denk daarbij aan bijv. "van je afschrijven" van bijv. een erotische fantasie, zelf foto's maken, chatten of wat dan ook.
Succes en hopelijk heb je er iets aan.
|
|
 |
|
 |
|
cadeautje
|
Berichttitel: Re: ben ik nou echt zo sex verslaafd ? Geplaatst: do nov 26, 2009 1:36 am |
|
 |
| 1 ster |
 |
|
|
Geregistreerd op: di nov 24, 2009 2:39 am Berichten: 9 Man of Vrouw: Man
|
|
ik wil ook wel elke dag... niks mis mee toch? Lijkt me niet echt ongebruikelijk.... Wie elke dag kan zal waarschijnlijk vanzelf wel eens een keertje willen overslaan..
|
|
 |
|
 |
|
Bob.
|
Berichttitel: Re: ben ik nou echt zo sex verslaafd ? Geplaatst: do nov 26, 2009 6:58 pm |
|
 |
| 2 sterren |
 |
|
|
|
|
 |
|
 |
|