| Auteur |
Bericht |
|
kudira
|
Berichttitel: Sex op tv (bijv. Gouden Kooi) Geplaatst: zo jul 22, 2007 1:49 am |
|
 |
| 1 ster |
 |
|
|
|
|
Zou je dat kunnen?
Tuurlijk, als je lang in een huis verblijft waar camera's hangen en er is sprake van een sexuele spanning, kan het zeker gebeuren.. maar hoe bijv. Amanda en Brian er zo open over zijn (bijv. dat ze vaak anale sex hebben) dat zou ik niet durven, wetend dat heel NL mee kijkt. Hoe zit dat bij jullie?
|
|
 |
|
 |
|
|
sexsurfer
|
Berichttitel: Geplaatst: zo jul 22, 2007 2:21 am |
|
Geregistreerd op: vr jan 26, 2007 7:44 pm Berichten: 373 Man of Vrouw: Man
|
|
Ik denk dat je daar pas goed over kan oordelen als je zelf in die situatie zit, en ik kan me goed voorstellen als je een tijdje in zo'n huis zit dat het dan wel begint te 'jeuken'.
|
|
 |
|
 |
|
Soul
|
Berichttitel: Geplaatst: zo jul 22, 2007 3:07 pm |
|
Geregistreerd op: vr maart 16, 2007 11:47 am Berichten: 55 Woonplaats: Schiedam
|
Ik zou waarschijnlijk wel sex hebben, maar er niet zo open over praten zodat de rest van NL weet wat ik precies heb gedaan. 
|
|
 |
|
 |
|
kudira
|
Berichttitel: Geplaatst: zo jul 22, 2007 4:26 pm |
|
 |
| 1 ster |
 |
|
|
|
ik zou me waarschijnlijk niet op mn gemak voelen.. vaag eigenlijk. Iedereen heeft sex 
|
|
 |
|
 |
|
petragirly
|
Berichttitel: Geplaatst: zo jul 22, 2007 10:35 pm |
|
|
sex op tv
ik heb het een paar keer geprobeerd maar we vallen er steeds vanaf
OT: Hoewel ik best wel exhibitionistisch ben zal ik me voor het oog van heel Nederland toch niet prettig voelen. Aan de andere kant vertel ik hier heel open en bloot veel over mijn sexleven maar dat is toch weer iets anders dan op de tv.....
_________________ kusss, Petra
|
|
 |
|
 |
|
itsme
|
Berichttitel: Geplaatst: vr aug 03, 2007 8:35 pm |
|
 |
| 1 ster |
 |
|
|
|
petragirly schreef: sex op tv ik heb het een paar keer geprobeerd maar we vallen er steeds vanaf OT: Hoewel ik best wel exhibitionistisch ben zal ik me voor het oog van heel Nederland toch niet prettig voelen. Aan de andere kant vertel ik hier heel open en bloot veel over mijn sexleven maar dat is toch weer iets anders dan op de tv.....
Probeer eens zo'n grote plasma scherm ipv een portable tv. 
|
|
 |
|
 |
|
HelSe
|
Berichttitel: Geplaatst: di sep 11, 2007 9:15 pm |
|
Geregistreerd op: di sep 04, 2007 7:19 pm Berichten: 67 Woonplaats: Rotterdam
|
Allereerst natuurlijk de vraag of ik wel op televisie zou willen komen.
Televisie is SUF en ik kijk er nauwelijks meer naar.
Sex op televisie zou voor mij dus helemaal niet kunnen.
En dat terwijl ik zomers wel lekker met mn meisje naar het naaktstrand ga.
Bloot lopen is daar zalig! Zelfs sex op het strand waar iedereen het kan zien is gebleken heerlijk te zijn (wel later op de dag - 's avonds zodat er geen kinderen meer zijn). Maar dan ga je naar de wereldhavendagen en kan ik niet eens plassen in zo'n stom helemaal open plashok, omdat je dan het gevoel hebt dat iedereen je kan zien terwijl je weet dat dat niet zo is.....Een mens zit stom in elkaar 
|
|
 |
|
 |
|
Lupa-Puella
|
Berichttitel: Geplaatst: di sep 18, 2007 5:58 pm |
|
Geregistreerd op: wo aug 08, 2007 1:14 am Berichten: 61 Woonplaats: België
|
kudira schreef: ik zou me waarschijnlijk niet op mn gemak voelen.. vaag eigenlijk. Iedereen heeft sex 
Inderdaad zou me ook niet al te prettig voelen...
|
|
 |
|
 |
|
Dushi
|
Berichttitel: Re: Sex op tv (bijv. Gouden Kooi) Geplaatst: di nov 13, 2007 3:02 am |
|
 |
| 1 ster |
 |
|
|
|
|
Indien ik in een dergelijke situatie zou zitten zoals de mensen in de Gouden Kooi zou ik ten eerste gek worden van het kinderachtige gedoe. Maar om het even bij het topic te houden ....
Denk dat de behoefte aan sex er zeker zal zijn en ook wel dat er een grote kans bestaat dat ik er sex zou hebben.Echter er zo openlijk over praten ... Neej, dat nou weer net niet.
|
|
 |
|
 |
|