Registreren    Inloggen    Forum    Help

Forumoverzicht » 0 Sterren. » tijdelijk

Pagina 3 van 3 [ 35 berichten ] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Sex dating sites
 Bericht Geplaatst: zo jun 24, 2007 12:06 am 
admin schreef:
Er zijn op internet honderden sex dating sites te vinden, wat zijn jullie ervaringen daarmee ?
Veel oplichters site's tegengekomen.
Weleens een echte date gehad ?

Idd, heel veel fake, in al die jaren maar ongeveer drie keer gedate !

Bericht Geplaatst: wo dec 19, 2007 5:35 pm 
2 sterren
2 sterren

Ik heb wel eens gedate via dating-sites, maar toegegeven; het grootste deel kent héél veel fakers.

Goede:
- http://www.swingstart.nl = gratis ads plaatsen of erop reageren
- http://www.sdc.com = je kunt je gratis aanmelden, maar als gratis lid sterk beperkte mogelijkheden

Slecht:
http://www.2day.nl / http://www.2night.nl = erg veel fakers.

Bericht Geplaatst: zo jan 13, 2008 12:36 pm 
1 ster
1 ster

Is mij ook nog nooit geluk.
1x op treffend.nl wel een reactie gekregen van een meisje, die geld vroeg. (in haar ad. niet maar blijkbaar liep het zo storm dat ze geld is gaan vragen) Daar heb ik niets mee afgesproken omdat ze niet aan mijn wensen tegemoet wilde komen.

op extremesexdating heb ik ook nog nooit een reactie gehad. Je moet daar wel €1,30 voor betalen om een week acief lid te worden. Heb ik een keer gedaan, alle ads die me interessant leken gereplied maar geen enkele reactie!

op dating.nu 1x een reactie gehad, nog niet zo lang geleden, meteen een mailje teruggestuurd maar geen reacie.

Op het sex-talk.nl forum ook een oproep geplaatst, honderden keren bekenen maar 0 reacties.

voor de rest: ALLEEN MAAR reacties met variaties op het thema: "mijn computer is stuk, SMS NAAM AAN naar een nummer" "ik heb thuis even geen internet dus heb me maar bij een smsdienst aangemeld, SMS NAAM AAN naar een nummer" "mijn ex heeft mijn computer meegenomen, SMS NAAM AAN naar een nummer" Wat wel opvalt is dat ze wel vaak echt reageren op de tekst die ik heb geplaats. Het word wel gelezen en erop gereageerd. Alsof ik dan denk dat het serieus is.....

Nu ben ik zelf op zoek naar plassex en dat is nog even wat lastiger dan 'gewoon' sexcontact maar zelfs als ik dat niet noem in mijn reactie krijg ik bijna nooit een serieuze dame te pakken.

succes en laten we vooral de succesverhalen met elkaar delen, da's veel leuker dan dat gezeur over wat allemaal NIET lukt!

kreeft

Bericht Geplaatst: zo jan 03, 2010 4:29 pm 
1 ster
1 ster

Man of Vrouw: Man
Eenmaal heb ik een sexdate gehad via Adultfriendfinder. Op een of andere manier kon je gratis een berichtje sturen als je een bepaald aantal punten bijeensprokkelde. Dat meisje reageerde direct en was uit de buurt. We spraken af en pas op het laatste smste haar adres door. Toen ik er aan kwam, was het een beetje een rommelig, lief en dik meisje dat volgens mij nymphomane was. Na een tijdje gepraat te hebben, vond ik haar best wel een gewoon meisje en opeens gingen haar topje af en broekje uit. :D Ik was niet echt opgewonden en verder als wat gestreel en een handjob is het niet gekomen.

Geen tegenvaller (discreet en aangenaam meisje) maar ook niet om wild van te worden.

Voor de rest is zeer veel fake (99%) en moet je goed uit je doppen kijken. De meeste advertenties zijn ook vulgair en verwachten van een man een dekhengst te zijn. Spijtig want het zou perfect mogelijk moeten zijn om op een discrete, niet vulgaire, respectvolle manier sexpartners te vinden.

Bericht Geplaatst: zo jan 03, 2010 4:31 pm 
Site Admin
Site Admin

Man of Vrouw: Vrouw
Het klinkt in ieder geval dat je een leuk avondje gehad hebt.
:wink:

Pagina 3 van 3 [ 35 berichten ] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Forumoverzicht » 0 Sterren. » tijdelijk